ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Wednesday, January 26, 2011

Halalamakkk T____T

berkurun dah haku tak mengarang kat blog nih . baru arini terasa insaf . haha . fine ! skunk nih aku sedang mengalami naseb malang sambil ditimpa tangga batu . wow ! tuh bakal arwah namenye . nauzubillah . mintak mintak dipanjangkan usia lagi . jangan lucah sangat mulut tuh an . disebabkan kelucahan aku post lepas mengatakan pasal gastrik la nih gwa suspek gastrik . makkkkk !!!!! takde pulak dalam salasiah family aku yang ade gastrik . aku terasa macam mulut puaka pulak . ok jangan mintak bukan bukan pasnih . kalau mintak honda jazz takpe . haha .

dah 3 hari badan gwa rase lemah longlai . makan pun slalunye berselera je . la nih gwa beli nasi separuh pun makan pun separuh je . pas nih mintak nasi suku la . pastuh ade pulak gedik gedik terasa loya macam orang pregnant tuh nak rase muntah muntah . yewww !!! aku single lagilah . mulut aku pulak macam cendawan tumbuh kene ulser . saketnye mak ai memang gwa sniri tanggung la kan . kat lidah je dah dua . memang pelat tahap gabang (bak kate ika) gwa cakap . jangan la korang anggap nih satu kecacatan bagi gwa . sebab nih kecacatan sementara je ok ? yang permanent gastrik nih ! peh skali sakit dah macam nak cucuk pakai pisau je perut gwa . pakkal je pisau sume tajam . family gwa tak tawu lagi pasal hal nih . kalau tawu memang sedas dua gak la kan kene bang bang bom . takpela gwa redha je .

dah pegi PK dah tadi tapi dokter tuh tekan tekan perut then main sebat je bagi aku ubat . aku malas la nak argue . aku iye kan jela dokter tuh cakap . tapi satu bende la yang gwa langgar perintah die . die tak bagi makan pedas tapi gwa sental je lunch tadi makan ayam masak merah . gwa bab laen gwa leh kurangkan tapi bab pedas memang gwa takleh la . gwa terase bersalah gile ngan perasaan gwa kalau tak makan pedas . walaupun perut mengatakan "JANGAN!!!" tapi perasaan kate "NAK JUGAK ! NAK JUGAK !". parah tul kalau dalam diri sendiri pun ade konspirasi nih .

notaperut: sampai bile ku perlu tanggung derita ini ? oh tidakkkk T____T

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...