ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Friday, July 1, 2011

2 weeks already . pftttt ~

macam dah tak terurus dah blog nih ! admin dah busy carik duet . nih sume salah nuffnang taknak bagi BE kan aku dah pokai dok umah . aceceh ! well, seperti sedia maklum aku baru je start keje . makin lama makin esaited keje . even stress pun tapi macam tak rasa deppressed sangat sebab ofis aku macam sarkas dah . asik gelak je . padahal masing masing dah otai dah . aku tahan gelak je kat dalam ofis tuh . tadi masa tengah gelak gelak then ade sorang makcik nih berkias kias : "alamak terlanggar anak kak yan tidur buai . dah budak tuh terbangun" . puas lah aku fikir kak yan bawak baby ke kat ofis nih ? last last dorang gelak gelak baru aku dapat tangkap . cis lucah betul masing masing ! aku yang dulu kira loyar buruk tapi loyar dorang lagi buruk i guess ! cisss ~
department aku pulak kenkadang aircond dia macam peti ais . mak aih . boleh beku dok dalam tuh . setiap setengah jam aku keluar cari haba . adoii . aku try tanye akak tuh tapi akak tuh kate department aku kongsi aircond dengan department lain . ofis lagi satu tuh tak rase ape ape pun even aku dah kaku dok dekat dalam ofis . kalau tinggikan temp satgi adela wakil datang soh turunkan suhu balik . cis ! and one thing lagi aku masih tak dapat meja sendiri, pc sendiri . sedih takk ? nasib baik kerusi ade . at least bolehlah menyelit dekat meja orang even orang tuh kate dalam aty "adoi menyemak betullah budak nih !" tapi aku buat buat tak paham jela kan . keje pun skunk nih masih basic lagi . boleh kata keje yang aku buat skunk pakat pakat kerani je yang buat . ilmu memang cetek lagi . nak tunggu bos ajar busy memanjang je . so buat keje keje key in data baru . tapi aku tak kesah pun . janji gaji jalan sudah . kikiki ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...