ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Sunday, November 13, 2011

hilang ??

Assalammualaikum.

Hi guys. sorry dah lama tak muncul. al-kisahnye memang malas nak hapdet dah. rasenye dah sebulan dah tak hapdet since puasa arituh. ade ke hamba Allah yang dah buat report polis atas ketidakmunculan guwa?? harap2 jangan nanti femes sume balai ade gambar guwa. jangan ye jangan.....

disebabkan dah berbulan tak hapdet so begitu banyak benda yang berlaku selama sebulan nih. tapi disebabkan banyak dah semut ditelan, maka memory dalam pale hotak aku nih dah banyak jahanam. so sorry guys no howt story to be told. next time la buddies!!!

anyway, last 2 weeks aku register kelas driving. *baru nak amik. orang laen dah ade kete siap!!!* kelas KPP aku dah attend ahad yang lepas. next move is dah boleh amik ujian komputer. tapi masalah yang begitu serius aku ternian amat malasnye nak baca buku undang2 tuh. leceh betul si pemalas nih. kang tak bace fail pulak ujian nih. tobang tigeplohhengget aku kena repeat test. nak taknak kena bace jugak. yang damnshit nye page 1 tak lepas2 dah seminggu bace. mane nak lepas kalau buku kat tangan, mata kat laptop. memang no attention AT ALL.

dah nekad minggu depan nak pegi test tuh. hope boleh jawab dengan jayanye sebab masa kelas KPP arituh aku asik kena shoot je. *ade ke kena ngena??* nak cepat cepat dapat lesen so boleh fikir kumpul duet beli kete idaman. weeehuuuu. sekarang nih kumpul duet beli henfon pun tak cukup lagi. sedih dakkk ??? takpe dalam hidup aku nih ade henfon pun macam tak wujud je. so pakai 3310 pun aku tak kesah janji boleh call time emergency. haha ~

tadi pegi watson beli barang penjagaan diri *ewah* benda utama nak beli deodorant spray sebab yang ade pun dah tinggal bunyi je. kang ade jugak pegi keje esok masam je office aku. haha. but then tetibe menggatai pegi maybelline punye tempat. then i found bb cream sudah bertukar wajah. wehooo *suke*

sebelum nih bb cream maybelline begini bentuknye. disebabkan kecik so memang cepat abis. muka i nih bukanlah selicin mereka2 yang betuah tuh. berkerutu semacam. so benda alah nih membantu la jugakk. then dia takde pilihan warna. so takde fening2 duduk kat watson sampai tutp nak cari colour cream sesuai dengan muka. hehe :)

kat umah memang ade stock bb cream but aku tak suke sangat yang tuh. brand maybelline jugak tapi aku tak tawu ape beza yang nih dengan yang atas.
same je kan? just lain kat cover je. tak sempat nak check whats the different. main pakai je! tapi aku tak suke this thing cuz colour cream yang aku beli arituh memang gelap gile. selalunye aku beli natural colour dia cun la. tapi yang nih macam tanned jadinye kulit aku sampai ofismate aku pun siap tanye " an apesal makin gelap?"memang menyesal je beli (==").

then tadi belek punye belek2 bbcream yang aku suke tuh takde pulak but then ape yang aku jumpe seperti dibawah:
*taraaaaaaa* bb cream in bottle. takdelah gedabak sangat tapi bolehla bertahan lame sikit. ouh ya! bukan bb cream but bb mousse yang mane dia lebih ringan and gebu. so pakai pun i rase kulit seperti kulit shylla amzah *pulakkk??* aku tak tahu mousse nih camne so tadi aku try picit tester dekat watson tuh the ape yang jadi:

seperti diatas *ops! gadis tuh bukan guwa naaaa* nak tunjuk mousse cream tuh aje. guwa tadi picit jadi gelembung macam kat atas tuh. gelabah gile aku time tuh. hengat aku picit terlebih. ghopenye memang jadi kembang and gebu gitu. kuss semangattt. dia macam buih sabun la gitu. so apply kat muka dia tak la berminyak sangat. harga dia memang gigil gak nak bayar tapi puas hati so tak perlu kata apa-apa *senyum*.

*sume gambar diatas adalah ihsan google semata-mata. harap maklum*

ok tuh aje untuk entry baru selepas sebulan hilang tak hapdet. dah lapar nak makan. tata. Assalammulaikum :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...