ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Saturday, January 7, 2012

stress pls go!

gelabah. gelabah dan gelabah.

tuh je perasaan aku saat nih yang begitu tak senang duduk dan tak tenang memikirkan keje serta masalah yang menimbun.

Hanya Allah sahaja yang boleh membantu aku saat nih. begitu serabut macam nak pecah pale. perangai lame dah kembali. pls la buang perangai malas aku yang tahap dewa nih. serta jadikan aku manusia yang lebih bermatlamat.

tadi makan soto mak aku buat pun sejam jugak la nak menyetelkan soto semangkuk tuh tapi malangnye perut aku dah tak boleh masuk lagi dengan pelbagai benda difikirkan kat pale nih. terasa macam nak buat sesuatu yang boleh hilang segala masalah yang kritikal nih. macam nak pegi shopping je. JPO tak penah datang lagi nih. kaki dah gatal2 nak pegi sane but have no time to go there. next time maybe next year mungkin. ok bye nak menipu mata suruh tido dengan tenang..

*kalau dulu stress muka dah macam kawah bulan, hope right now aku dah boleh control my stress with no pimples. pls hormone secrete as usual. not more than enough!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...