ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Sunday, June 12, 2011

AF9 yang sememangnya tak best !

aku nih bukanlah peminat tegar AF nih . yang paling meletup masa masa AF2 ngan AF3 . lepas AF3 aku rase dah tak best . then tambah pulak aku nih dok hostel memang tak pandang langsung perkembangan AF nih . aku nak komen cket la tuk AF9 nih since nih yang terakhir kan . aku rase loser giler ah penerbit AF9 nih sebab sumenye failed ! dari student sampai koreografi tarian hingga music arrangement . waduh ! failed ! failed ! apelah punye program camnih . mentor lagi best kott . pastuh konsert harian buat kat studio1 . memang stage pun kecik . agak agak lah nak save budget pun . nak cut cost pun yang panggil retiss macam macam buat ape buat show every week . sungguh tak best . student tak kreatif langsung ! penari pun upah mane ntah . apelah salahnya student tuh sniri yang buat !

konsert final pun hancus lah ! takde ape yang boleh dibanggakan . memang takde yang aku puji . pastuh juri yang dipanggil si hattan tuh buat ape ? hattan tuh tak sedap langsung suara dia . then fav student komen baik je sentiasa even suara ke laut . ah ! shit ! aku tak suke . ikutkan hati aku nak tukar je channel lain tapi disebabkan family aku nih peminat tegar reality show terpaksalah join sekaki tengok . tapi AF9 memang AF yang paling teruk la . semakin nak abis semakin failed student dia . ala ranking AF pun dah jatuh dah tuh yang dia nak stop reality show tuh . booooooo same mereka . tengok Maharaja Lawak lagi best !!! berkali kali pun tak bosan tengok . hahahahaha ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...