ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Saturday, June 18, 2011

thankies bradeh :)

kelmarin (mean khamis lepas) aku dapat call dari panasonic dan dia cakap aku boleh masuk keje 21st june nih . means ari selasa . betapa leganya perasaan aku weh time tuh weh ! dia cakap nanti datang make sure pakai tudung putih, kasut putih atau hitam, bawak pen, and bawak duit RM25 tuk bukak akaun RHB . so, aku dah buat note kat kalender sebab takut lupe . bukan boleh percaya aku nih . semangat bukan main . tapi yang failed nye aku takde kasut putih mahupun hitam . sebab kat situ aku tengok bebudak kerja dia sempoi je pakai kasut . tak kisah pun pakai kasut ape . ade aku tengok siap boleh pakai crocs lagi . kaler macam macam . so aku ingat nak pakai kasut nike coklat aku je nanti keje . tup tup dia call soh pakai kasut hitam atau putih . what-the ? yang ade skunk crocs putih tapi ade lubang lubang la . then my fut-sis-in-law kate awal awal nih pakai lah kasut bertutup semua . aduhh . mane nak cari ?? "cari kat kedai laaa" jawab abangku . yessssssssss !!! tuh jawapan yang aku suke skali . malam tuh jugak abang aku ajak pegi ioi mall kat bandar putra . terbaik la brader aku ! haha . tapi malang nye takde kasut yang diminati . banyak sneakers je . then tanye size sume takde . hmphhhh . . then abang aku yang baik tuh terus jawab "kita cari esok jela . weekends pun sempat lagi ." haha . memang bertuah badan . so aku tunggu sabtu jela sebab jumaat abang aku keje . taknak la ganggu dia kan .

malangnya jumaat kete dia masa nak pegi keje buat hal ! pehhhhh . memang failed ! bateri weak . so dia decide malas nak pegi keje terus . haha . senangnye hidup kau ! macam kompeni tuh bapak kau yang penye . haha . but it's ok it's orite . pas dah repair kete dia kate "petang nanti cari kasut kau" . tersenyum lebar dibuatnya ^__________________^ . petang tuh jugak pegi u mall (dekat taman u skudai) cari kasut . but demn ! tipu guwa takde kedai kasut pun ! yang ade pakat pakat ladies je . ah ! guwa keje kilang la . nak ladies keje pub la ! haha . ghopenye nak gi karok je . hmphhhh . layan jela . asalkan dapat kasut . lagipun kitorang pegi ngan 2 hekoq kazen aku yang sememangnye sik nak abiskan duet abang aku je . memang sentiasa kalau datang umah aku sentiasa ajak tengok wayang . pehhhhhhhhh . pantang awal bulan gaji lah senang cite . skunk nih dia tengah konon konon baik ngan aku . cas aku nih termakan kebaikan dia kononnye . al-maklumlah bakal keje . aku la mangsa blanje dia pasnih . tapi sorila beb ! guwa nih kedek la . dah admit awal awal ! then pas pegi karok at last pegi al-ikhsan taman u . hehe . godek punye godek at last pat jugak kasut . yeay yeay yeay ! terbaik laaa . kasut putih dah macam budak skola . nasib baik tanda right nike tuh kaler hijau . takpela bedal je ! yang penting free dakkk .



panas dari oven lagi nieyhhh ~~


yezza kasutkuu . muahmuah !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...