ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Tuesday, August 9, 2011

tidur ~

sejak puasa nih nafsu tidur tak boleh nak elak . pantang ade masa lapang mesti guwa tidur . even dalam bas sebelum sampai rumah . sadis takk ? lagi sadis kalau rumah dah terlepas . tapi nasib baik setakat nih aku boleh sedar sebelum sampai rumah .

kisah kali nih bukanlah nak cerita kisah tidur aku dalam bas sebab bagi aku takde yang happening pun di bas tuh hanye duduk sensorang kat sofa double seat sambil menunggu greenlight and pakcik bas bawak dengan kelajuan 60km/j . memang terasa seperti didodoi la kan .

ok masih dalam mood bas . back to the story . aku sejak dalam bulan puasa nih rajin bebenar tertidur masa lunchtime . bukanlah jadi larangan pada company aku tapi aku kalau tidur tak sedarkan diri sebab environment dalam opis senyap serta sejuk . kalau bus tuh at least adela terasa hentakan terlanggar bonggol jalan kenkadang tuh terlanggar lubang besar pun ade jugak . tapi dalam ofis lain pesen . bos pulak kalau time time tuh konpem keluar . dia ade port lagi comfort and geng geng dia sume diva oke . opismate aku ade yang sempoi boleh selamber je tidur dekat partition rack for material . means every partition sememangnye ade je makhluk makhluk sedang diulik mimpi indah . aku bukan taknak join dorang tapi aku sebagai budak baru tak baikla tunjuk perangai macam orang orang lama kan . not suit la kan . so aku decide tuk tido dekat meja sniri jela . nasib ade judin ngan zaki temankan . ops . bukan tido sesama means tido kat meja masing masing . yang menjadi masalahnye aku nih betapa nyenyaknye aku tido tak sedar diri pun . bebudak hampes nih just msg ngan call je aku soh bangun . cis korang hengat aku nih alert sangat ke ngan henpon aku ? dah sampai bos masuk pun tak sedar diri jugak . last last kak net jugak yang tolong kejutkan aku . haha . guwa punye gerun tengok bos dah masuk terus guwa pegi toilet cuci muka . siot punye bebudak ! dah 2 kali eksiden nih berlaku dan dua dua kali aku kantoi ngan boss . cis . tapi tadi aku orang pertama bangun sebab kali nih gua pasang alarm kat henpon memang lu orang sorry la nak kenakan guwa lagi . tapi tadi dorang memang nak kenakan guwa pun . dorang nak soh boss yang kejutkan aku ! ASBESTOS MASING MASING !!! grrrr ~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...