ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Wednesday, February 23, 2011

dah agak dah !

guwa terbabas tidur petang tadi . apekah ? banyak betul syaitanirojim kat bilik haku nih ! demn ! fizikal dah setting baik atas katil satgi lupe nak set alarm before tidur . kaw hambek ! kul 2.45 bangun dengan tak solat zuhur lagi memang guwa tersangat lah lambat dah . dengan tak cuci muka lagi, dengan tak touch-up langsung, dengan maen sarung je baju pegi kelas pagi tadi memang keadaan jadi huru hara . hope sempat sampai kelas kul 3 . kalau tak aku bakal jadi "guest speaker" . takleh jadi nih . cepat cepat guwa berdesup kuar bilik . langkah dah cukup panjang dah . tengok jam dah 3.50 . apekah malangnye naseb kau nih an ? sampai kat bus lengang lagi bus tuh . "ah ! memang bakal jadi speaker mengarut ah nih !" bisik guwa dalam hati . tsk T___T . menyampahnye . lastly, bus tuh bergerak dalam kelajuan 60km/h mungkin . ouh terima kasih sebab gerak jugak walaupun tersangatlah LEMBAP ! dalam bus call cik ziqah . tapi takde tone lagi dah ade sore die . aik ? aku call kau ke kau call aku ? musykil betul lah . then dialog bermula "kau kat mane?" tanye cik ziqah . "kat bus lagi . doc dah masuk ?" soklan pertama haku . "belum" . lega hati dengar . pfffttt . sampai fac dah 3.10 . peh memang doc tak masuk lagi kan ? naek tingkat 3 satgi bilik dah gelap means presentation dah start . adtoi . memang malang . so aku pun solat zuhur yang terlepas tadi . so aku soh ziqah mention kat aku bile doc kuar . pas sembahyang badan nih terase berat je nak naek balik tingkat 3 tuh . so aku decide tuk stay library jela . msg ziqah kate aku malas nak masuk kelas . kalau ku tahu baik ku sambung tido je tadi . cet ! tapi guwa cari ilmu jugak la tadi pegi library geledah journal bagai bagai . pufff punye lah banyak ! takpela guwa rembat je sume . satgi jumpe ziqah dye kate dye dah sign kan attendance aku . whut ? ade ke aku suruh . peh ! kau memang superb la ziqah ! sayang kau !

nota noti: nak rase bersalah ke ? ke salah ziqah ? ops ~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...