ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Thursday, February 24, 2011

kapan mahu pulang sih ?

dari pagi tadi guwa bertapa kat fakulti . kalau dok bilik insyaAllah takkan buat kije . setan setan bilik guwa rajin sangat pakai kan celak kat mate guwa . degil betul mereka nih ! babap kang !

dari tadi guwa tatap Mr. Dell sampai aku rase die pun dah buhsan tengok muka haku . guwa nak balik dah sebenarnye tapi tadi tup tup guwa keluar library hujan menderu pulak dah . kufikiran panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengahari waktu guwa nak balik bilik . cet ! siap hado guruh . guwa leh aje nak sebat balik . tapi memikirkan Mr. Dell hado ngan aku, taknak la guwa nak biarkan dia kene hujan kan . satgi beliau demam dah takleh nak ngate kat blog dah . nanti sian saye tinggal sensowang . tsk . tsk . tsk . T___T

aku tengok kenkawan laen sume sibuk writing . peh superb tullah coursemate guwa nih . tanye sume dah part part nak marathon chapter 3 dah . guwa chapter 1 pun mengesot lagi . suster ngesot betol ! analysis data pun aku terpinga pinga lagi nak buat camne nih . hadeh ! asik ngeluh je . buat nye tak jugak . mane nak siap ye tak ? arituh aku jumpe aunty aku mase me bradeh kawen tyme raye cine arituh . dye leh besarkan mate bile aku cakap thesis aku tak siap lagi . annoying -___- . ape adehal ngan lu ? lu nak besar mate sangat lu buatkan la thesis guwa . POYO ! malas la nak kurang ajar time tuh . aku senyum jela . diamkan aje . muke gelabah sangat !

nota noti: tak usah pandang rendah kat aku nih makcik oi ! i noe whut i'm suppose to do .


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...