ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Tuesday, February 22, 2011

enough for 21 february 2011 !

ah ! penat arini . penat memendam rase saket hati . ooo-emmm-geee . help mee !!! takleh tahan sangat marah nih . plish la jangan menyusahkan orang boleh tak ? unlike me situation . urghhh !!! kalaulah kau nih bukan orang yang terpaksa aku rapat, aku takkan rapat ngan kau kut ! plish settle ur problem by ur own . T____T

fyp is me trouble fren . tersadis la sangat ! plish settle kan cepat an ! tak tahan ngadap thesis nih lame lame . setahun lagi guwa ngadap thesis nih leh juling kut ! banyak perkara yang bergelumang kat pale nih . berat kepala nih tanggung derita . hadoiii . pasnih leh masuk gang britney, syarifah amani botak botak belaka . siot !!! tak mahu keadaan sedemikian .

desas desus mapura pun da jadi halwa telinga aku skunk . ah ! kenape la disamping kesibukan ade perlu party party nih ? aku nih malas nak join sume sume benda dah . kalu boleh nak dok lam bilik diam diam buat fyp sambil teguk horlicks panas cicah biskut tawar lebar cap pingpong . lagi sedap dari makan kena sopan sopan ikut protokol kat dinner tuh . shit ! tak suke !

yang paling penting skunk matrik kad aku masih lagi status diculik nih ! beb ! kalu minat aku pun jangan lah kidnap kad matrik aku . dayus lah ! tolonglah pulanggggg . nyawa aku kut kad matrik tuh kat u nih . tsk . tsk . tsk . tsk . ok guwa nak cabut diri nyiapkan assignment yang bertimbun atas meja nih .

nota noti: pecah kace pecah gelas , sudah bace harap balas . *tersangatla tua pantun nih

kimsalam blogger laen . peace yaw ! Assalammualaikum :D

2 comments:

  1. nape la an nie serabai2..lek la an..pegi buat surat nu kt keselamatan..ko pkai je surat tu sampai hbs belajar..xyah ah buat kad matrik baru

    ngeee...peace no war

    ReplyDelete
  2. kannnn ???? boleh ke buat centu nan ? tak ke kalu kene tangkap dek pakgad tanye kad matrik alih alih aku kuarkan ketas A4 dah bertarikh 2 bulannye lame aku kene tahan sat gi ? ce cite ce cite ~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...