ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Tuesday, May 24, 2011

aku bukanlah pembaca yang setia

kalau bab membaca nih bukanlah aku orang nya . kalau setakat yang buku buku ilmiah nih memang liat sikit aku nak bukak . lagi lah kalau buku tuh dalam bahasa kuno english memang guwa takkan sentuh buku tuh . agak agak tengok tajuk je google translate pun kuar bahas indon memang guwa terus tak pandang . tapi kalau komik guwa memangfavvy gile ah . tapi bukan sume laa . sebab ade komik yang macam bace first page je dah bosan . aku terus tekup komik kat muka and zzzzz . . . tapi kalau komik conan memang aku baca sampai habes la . sampai ke kulit belakang pun aku habiskan . tapi aku bukan jenis yang suke melabur duit beli komik sampai aku bankrup . haha . baek aku habiskan duet pegi soping baju . memang guwa naif la pasal buku nih . yang rajin beli komik abang aku je . kalau dok bilik dia memang komik satu almari ade kot . dok umah akak aku memang sampai satu bilik dia pun cecah segala majalah . ya ampun . aku naek heran ngan dorang nih . ape ke hal nya beli majalah tuh sume . nanti dah expired takde maknenye korang nak bace lagi bende alah tuh . tuh pasal aku tak beli . membazir sajorh !!! yang benda paling aku tak suke NOVEL . peh memang aku takkan bace la kejadah tuh . page sampai beriban pun hado . aku pernah la nak pupuk minat bace novel tuh . novel first aku bace CINTA PERTAMA . betul ke ? ntah tak hengat la . tapi camtuh la bunyinye . aku dengar dari akak aku la kate cite tuh best . tuh yang aku pinjam cousin aku nak bace punye pasal . chet ! awal awal je semangat kemain . satgi dah sampai page puluh puluh terus kimsalam aku nak bace . tuh pun aku habiskan masa setahun kot nak abiskan sampai page puluh puluh tuh . cousin aku dah bising pot pet pot pet dah soh pulangkan . haha . at last aku pulangkan jugak dengan tak sampai sekerat pun aku bace novel tuh . tuh jela novel yang aku penah bace . yang aku heran nya ade jugak makhluk yang boleh bace novel tuh dalam masa dua hari . peh korang nih memang tak buat keje laen ke ? boleh buta mata pecah otak aku kalau seharian ngadap buku je . aku sememangnya bukanlah bookaholic sangat . kalau ade adek badek aku yang beli paper memang aku takkan bace keseluruhan la . aku bace part part yang aku minat je . tuh yang kalau orang tanye aku ape news arini konpem aku garuk kepala . naseb baik la ade berita tv . tuh je harapan yang ade tuk aku tawu berita terkini . simpati takk ???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...