ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Wednesday, May 25, 2011

sambung belajar ?

WORK only cross on my mind just now . but my course fieldwork not spread much . so tsk tsk T___T . mungkin harus fikir cabang lain . mungkin lebih kepada human resource or engineering . peh ! memang i tak boleh bawak youuu . my sis-in-law ask me to send me cv to bank . ade satu bank vacancies i dun remember mebi hong leong bank required fresh grad to apply . wow ! memang jauh dah tersimpang . memang la fam aku kate amik pengalaman . tapi pengalaman dah sampai ke bank ape kejadahnye . ok aku rase itu dah terlebih dari bidang kuasa aku . my last chance maybe sambung belajar ? takkan selama lamanya aku nak tanam anggur tapi takde hasil ye dakkkk ? it's more better i think . but u mane i have no idea . but i pretty sure UPM not in my list . either i take research for my program or just take taught course . peh justtttt ????? taught course not as easy as abc . but its more fun if i will continuing study with frens-well-known . sounds macam "hekeleh takde member takleh nak blaja la?" wth ? kalau jela . taklah aku nampak noob sangat duduk tepi longkang, cakap ngan dinding takde member . lagi best kalau dapat dok johor peh memang terbaek dari ladang laaaa . tapi dok kl pun best jugak . boleh soping sakan . tapi tempat laen pun best dapat merasa dok tempat orang . jauh perjalanan luas pemandangan . tapi perjalanan masih kabus lagi . tak nampak halatuju . merepek panjang betul ! tata nak lunch kari kepala ikan :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...