ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Wednesday, November 3, 2010

memang tade kije ~

hi guys !
ase macam da lame je x bukak blog .
acececeh .
padahal baru semalaman x bukak .
kecoh la lu minah !
aku baru je balik nih .
balik dari mane ?
ouh itu rahsia ~
haha .
x la aku baru balik dari jumpe ehem2 ~
capek banget .

tapi bukanla nak cite pasal date kami .
kang uolss bluek bluek termuntah dengar aku mengungkapkan kate kate cinte .
haha . .
x menahan betol ko nih an !
actually before jumpe tuh aku pakai selendang with anak tudung syria .
tade la yang pelik sangat kan ?
tapi aku nak story gak .
sehari before aku jumpe si die aku bukak page Fatin Liyana .
haha .
bukan sehari sebelum tuh je .
2 hari sebelum 3 hari sebelum tuh pun aku bukak jugak .
tapi mase aku bukak pade hari berkenaan tuh aku tertengok video yang dye post x tahu zaman bile ntah . tutorial how to wearing shawl like siti pakai slalu tuh .
eh tapi siti x pakai shawl .
means dye ajar care pakai shawl gaye ala ala siti .
aku x berminat nak pakai camtuh cuz tengok macam pakai tudung x siap je .
haha .
tapi setelah melihat tutorial tuh tanpa kelip2 mate esok nye aku decide nak jumpe si die pakai gaye ala ala camtuh .
haha .
sengal nye ko nih an !
em try pakai awal awal macam jadi .
then tergedik gedik ameq gambar bagai bagai .
haha .
ingat da cukup chantek da tuh !
perasan tol !
huhu .
rumet aku tade hal .
lu apehal nak sound sound gua ?
*tiba tiba emo

buleh la diterima pakai

cantik tak ? cantik tak ?
harus kate cantik ok ~~
ok perasan sniri

x abis lagi .
dah lame lame shawl aku menjadi sangat selebet !
ko belot ngan tuan ko eh si shawl !
em betulkan la balik .
betul betulkan tak menjadi . betul betulkan tak menjadi .
hahahampes !
dengan perasaan geramnye aku bukak terus selendang tuh !
ikut ati da malas nak pakai tudung agi da .
emo sangat kat shawl tuh punye pasal !
*bahaye kan aku nih ?

em tapi demi menuntut keperluan agama aku pun sarung la tudung syria je .
sengal betul .
setting pakai shawl punye la lame .
then pakai tudung syria je .
kire aku nih melaram pakai shawl tuk catch picture je .
mengong !
haaha .
pakai tudung syria 5 minit pun x sampai .
ape punye bangangs nye ko nih an !

ok la dari tadi . haha ~

naseb baek muke chantek ~
*sila muntah


tapi sebelum jumpe si die aku kene buat kije cket kat lab .
arituh setelkan kije zqah kan .
la nih aku buat kije aku plak .
naseb baek la lab aku x perlukan tenaga batin macam lab zqah .
aku just ameq daun bayam je .
then masuk dalam oven .
tunggu sehari tuk next procedure .
tu yang leh sempat dating tuh . huhu ~

after dat barula jumpe si die . . .
nak story ke ?
panjang la .
senang cite aku jumpe dengan hati yang senang la .

ok
got to go ~
*tit . tit . tit . tit . tit .
oven dah panggil da .
c ya ~

salam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...