ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Saturday, December 25, 2010

bertambah 1 nombor lagi :)

Assalammualaikum .

hari ini genap 21 tahun aku hidup kat muka bumi nih . bersyukur sangat sebab masih boleh bernafas sehingga sekarang dengan keadaan sihat walafiat . Alhamdulillah . thanks mak abah sebab lahirkan an . bertuah sangat dapat parents macam mak ngan abah . walaupun angan angan haku nak celeb brithday dengan family aku kat kulai tak terlaksana, tapi aku masih boleh tersenyum sebab aku ade seorang akak yang sangat sayang and caring kat adik bongsu die nih sanggup ameq aku kat kolej and celeb birthday with her family . thanks akak ! i really appreciate whut you have done .

okok . ape yang boleh dibuat bile dah menjejak dan terjejak umur 21 tahun nih ? benda yang aku sering tunggu dari semasa ke semasa . daftar mengundi lah kan . janganlah tangguh tangguh kalau korang nih dah 21++ . bukalah susah sangat nak daftar nih . just kene isi borang je kan . i think it's very important to register and vote . it's determine our future country . our future government . take note ok kawan kawan sekalian . malas nak bebel lebih lebih .

tidur lambat lagi nampaknya . actually i waiting for my fon which left in my bro-in-law car . just now he going out with their frens and tak balik balik lagi ! gosh . saya nak call enche sayang saya . kesian die . cepatla balik abang iparku ! huhu . nampaknye subuh kat luar sekali kut . takpela sok saya call awak eh sayang :) dapat call and message free 1 week from celcom . thanks a lot . leh call mr. sayang 24/7 . kalau tade kije la kan ? haha . ok guys mata mahu lelap sudah . some sleep for mata panda saya .

babai .

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...