ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Thursday, December 2, 2010

MAHA

hoi hoi .
lama tak ketemuin ya ibuk ibuk bapak bapak sume :)

hai sebulan je lagi aku nak siapkan kije FYP aku nih ! tolak sabtu and ahad . tolak cuti saje saje . tolak cuti birthday aku ! aik birthday pun gatai nak cuti ke ? *suke aty la*

dalam kesibukan menyiapkan FYP aku nih sempat lagi menyemakkan diri kat expo yang kunun nye terkenal tuh ! expo apetuh ? teka teka cepat ! alah yang ade makcik jual goreng pisang pakai tangan tuh ! tak dapat agy ? alah tengok jela "title" atas nu . MAHA la . -_______- *muke tade mud sebab tade orang nak layan* huhu . ok continue story ! actually MAHA ni da penah buat da last 2 years . mase aku first year kat UPM nih . tapi tak berkesempatan tyme tuh ! aku pun x paham nape aku x sempat sangat nak pegi sane ! padahal baru first year ! haish pape jela kan ~ yang penting tahun nih aku dapat jugak menjejakkan kaki ke MAHA tuh . so tadela mulut mulut busuk sebab tak gosok gigi pagi pagi kate aku nih tak penah sampai MAHA tuh !

aik cakap pasal MAHA korang tahu tak MAHA tuh menatang ape ? name panjangnye ialah "Malaysia Agricultrure, Horticulture and Agrotourism"
eh betul ke ? *correct me if i'm wrong* tersangat la amat nian banyaknye booth kat sane . kire memang nih biggest expo la tuk pertanian segala bagai . nak mention satu satu macam banyak je kan ? eh aku tade kasi tawu tempat dye eh ? dekat je ngan UPM nih . dekat maeps tawu ? em senang cite dekat belakang UPM la . pandai pandai la cari ye pade sape yang teringin pegi sane . pakai gps ke naek public transport ke kan . cepat cepat arini last day ! kalu korang da sampai UPM pun nak pegi sane boleh sebab dah ade transport "free shuttle bus" nak ke sane . free yang penting !

yang paling best kat sane every booth ade tester . haha . memang aku x kan lepaskan peluang bab bab makan nih . aku ase arini konpem berduyun duyun orang datang sane . sebab last day kan ! ari rabu kut aku pegy sane mak aih pun ramai jugak . semalam aku pegy lagila ngucap panjang la weh . nak jalan macam ade trafik je kan . tapi aku ngan kawan aku nih datang MAHA bukannye beli barang berkaitan pertanian . kami sopping baju je lebih . selendang + brooch . haha . sengal gile ! takat tuh baek pegy sopin kompleks kan ?

malas nak cakap tengok jela gelagat kami !

first time !




second time !












em aku ase nih the first and the last kut aku pegi MAHA . bukan serik tapi dah nak abis study kan ? kalau ade kerajinan sambungla study kut . haha . Aminnnn ~~~~~

ok dats all from me . bai :)

p/s: dedicate for nano :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...