ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Sunday, December 26, 2010

demam bola mereka mereka nih !



Assalammualaikum :)

hai tawan tawan . hari yang membosankan . sume sume tengok bola . ape la ade kat bola tuh . tawu result je sudah . duniawi semata mata . haha . ok tanak cakap lebih lebih . sat lagi kene tiaw ngan football addict . nahas je ! but i still support Malaysia's team . they all done a good job . boleh sampai ke final memang mantap la kan . even kalau korang ditakdirkan kalah sekalipun korang still lagi the best . kat bilik tv blok aku nih dak pompuannye masing masing memekak menjerit jerit . aduh gile serabai . aku kat bilik 2nd floor nih pun leh dengar korang korang jerit ! macam korang ade kat stadium tuh pulak kan . maybe adrenalin terembes extraordinary . it's ok ! lantak dorang lah . nampaknye dah 3 kali dorang teriak macam nak rak mebi dah 3-0 . macam macam lah dorang nih . enche sayang saya pun boleh terlupe message saya sebab tengok bola punye pasal . memang kuat tol penangan bola ni ek . sume jiwa die tawan . aku je yang tak tertawan ngan kau . naseb kau lah bola ! haha . neway, goodluck for Malaysia's football team ! masih support arena bola Malaysia walaupun tak berminat . haha .
lambang support team Malaysia nih ! LOL ~

bai korang korang .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...