ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Saturday, March 5, 2011

bercakap tentang pakaian . . .

kebiasaannya me oufit during lecture day just shirt and jeans with tudung bawal black, white and cream ONLY !

but in certain day, i felt so rajin, try to change the colours of tudung . iron macam macam colour ! ceh bajek nampak laen la kan ?

tapi dalam keadaan tergesa gesa bangun lewat saya takkan sempat capai tudung laen selain tudung awning or tudung syria . thanks for that scarft for make life easy .

however, bila bangun begitu awal, bilik i memang akan bersepah bila sume baju akan di try satu satu sampai memuaskan hati ini untuk memilih ! pastuh pasti akan lewat pegi kelas . so same je bangun awal ke bangun lewat :P

in extraordinary day, kawan kawan saya pasti terkejut bila saya memakai baju kurung . haha . saya pun buat buat terkejut jugak . mesti kawan kawan akan tanya "eh, kau present ke hari nih ?" kasihan saya so memang saya takleh nak pakai baju kurung sangat nanti bakal mengejutkan para rakan rakan . lagipun baju kurung dah banyak post ke rumah dah . al-maklumlah dah nak habis . tinggal baju tuk present viva and formal event .

ape yang saya nak bagitahu sekarang nih dah pandai nak melawa dah . kalau masa matrik dulu hentam je baju kurung besar mak yong . tapi skunk dah tak pandang baju saiz besar nih . sume nak fit to me body . haha . memang menjengkelkan perangai nih . tapi perkara perkara sebegini adalah tuk menaikkan keyakinan diri . it's true actually . i felt so malu malu jika me outfit tak fit sangat . macam dengar me surrounding pot pet pot pet mengata i . wuuuu T___T . so tak moh perkara tuh berlaku kan ? hidup mesti perfect kan . makeup pun penting . our confidence will get higher with no cela . yeah ! love it babe ! .

nota noti: try to change ur outfit if you uncomfortable with urself . hired me as ur personality advisor . haha . kepuashatian dijamin !

p/s: yay ! me post kali nih banyak gambar . tapi tuh sume gambar lama . sekian :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...