ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Saturday, March 5, 2011

jualan online ?

wuwuwuwuwu . buhsan nye hari nih . lepak bilik je . tuh yang tadi terbeli online shirt . first tyme in my life . tak pernah pernah terfikir nak bali online . terbeli tanpa sengaja . second hand nye baju . tapi in good condition . yang tertarik sangat sebab orang tuh buat sale gile gile . RM15 each clothes and free postage . sape yang tak gile kan ? haha . that was me time to grab that chances . yang fail nye bab nak guna cimb clicks nak buat payment . naseb baik la ade member aku yang tengah chat online tanye die camne nak buat payment . so dia ajar la . thx membantu kawanku !

aku sokong la orang yang buat jualan baju dorang nih . sebab bagi aku nih salah satu cara tuk elakkan meningkatnya solid waste kat mesia *chewah tetibe environmental friendly la pulak* . tapi serius la bukan nak kata aku nih kedekut ke hape . dia sendiri kate yang dia nak jual sebab dah tak nak pakai sebab dah tak muatla, same ngan member la . see ? dari terbuang baik jual kan ? aku tak prefer beli kat kedai bundle tuh . sebab dorang maybe tak basuh o whut so ever . kalau tru online nih memang dia kate memang baju dia . kita tawu la sape pemilik sebenarnye kan ? so jom kita membeli reuse outfit !!! haha ~

pasnih aku pulak yang buat jualan online nih . banyak jugak baju yang dah taknak pakai . memenuhkan wardrobe je . baikla jual murah then dapat income dapat beli baju baru . bijak tak ? hehe~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...