ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Tuesday, March 8, 2011

konon ulat buku !

Assalammualaikum

tengahari semalam aku meng'drop'kan diri seorang diri kat library tuk renew date buku . bukan takleh nak pakai web opac tapi dah dua kali renew . so memang dah lame gile lah kan aku pinjam . tapi khatam tak lagi . so aku meneruskan niat tuk menyambung lagi due date die . peh bukan sekeping dua keping buku, tetapi TIGA keping buku yang berat nya lebih kurang berat 2-3 kilo gak la . peh ! macam nak patah bahu pikul . tapi disebabkan ilmu aku sanggup *chewah ayat tak menahan!!!*

dah renew bla bla bla . aku hengat nak pegi faculty, tapi memikirkan macam lagi bagus je kalau aku pinjam lagi buku . bukan nak tunjuk rajin tapi aku nih teramatla malas nian nak pegi library setiap hari . tanak la riak sangat diri nih terlalu rajin kan ? haha .

tetapi tersangatla malangnya aku dah list da code buku dalam notebook tapi tertinggal kat bilik pulak . hadeh, terpaksala cari balik kat desktop library. sejam jugak la aku meronggeng depan desktop tuh . cet ! then cari cari buku, pegi mesin self service, so bertambah la tiga bijik buku lagi . pffffttttt . macam kene ngesot je beg haku japgi kan ? sabau jelaa .


p/s: naseb baik la minimum 6 bijik buku je leh pinjam dalam satu masa . kalau unlimited memang bilik aku bakal jadi library :P


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...