ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Wednesday, March 2, 2011

suara puan emak pengubat hati aku yang duka nih :')

pagi pagi lagi dah stress dah ! urgh terus call puan emak tanya khabar . sejuk cket dengar suara beliau :') actually ada quiz mandarin pukul 10 tadi . tuh yang mintak restu puan emak soh doakan tuh . tadi sebelum aku bercakap pasal hal tuh , puan emak dah naikkan semangat aku tuk shopping . mak aih ! over tawwww !!! puan emak kate pamplet from Sogo ade sampai ke umah . banyak sale ! die kate nanti bila naik KL die soh aku pass kad Sogo kat die . wah mak haku . esaited benau ! manela anak anak die pun tak kaki sopin gak kan ? tapi aku kate ngan aku tamao bagi kalau puan emak tak bawak haku . haha . kalau dah bawak mesti kene blanje aku selai dua baju kan ? pandai tak pandai tak ? puan emak kate la "kan kau busy ! takpela mak tanak kacau kau !" cet ! memang saje je tanak bagi haku ikut T_____T . so aku stopkan bab shopping tuh aku kate "dahlah mak . an nak pegi kelas nih . an nak cakap benda laen . mak lak nyampuk pasal sogo . jap lagi an ade quiz . doakan an taw ." terus mak aku jawab "leh menang ke ?" ape jela mak aku fikir nih ? "bukan quiz pertandingan . nih quiz dalam kelas je . markah tambahan tuk mandarin ." haish puan emak nih lurus betul . kena explain betul betul . papepun an tetap sayang puan emak . sumpah sampai mati ! :')

p/s: Alhamdulillah quiz mandarin leh jawab walaupun tulisan macam dawai besi putus putus . HAHA :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...