ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Saturday, March 5, 2011

faceblog ?

tadi masa berjalan jalan blog *blogwalking* satgi dah sampai seksyen 90/3 *maen bantai je* terjumpa faceblog . wah nih laman sosial baru ke ? facebook+blog ? nape aku nih tersangat la lembap pasal bende bende sosial nih ?
Edit
see . . . cantik kan ? pinky gitew . click picture untuk jenjalan ke sana

aku tengok page nih tersangat la serabut . aku pun pening dari mane la nak mula dulu . dan aku tak habes jenjalan lagi sampai skunk . terus sesat . tapi yang bestnye ade era.fm link . so leh la aku tumpang dengar radio kat situ . actually page nih adalah blog yang feeling feeling facebook gitew . comeyh laa :D nak jugekkkkssssssss ~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...