ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Sunday, March 6, 2011

[PALMER'S] Cocoa Butter Formula

Salam readers :D

dok meja study dari tadi since kul 9 tapi blur lagi nak buat thesis . so meh kita hupdate blog yok ! sebenarnya dah lama nak review about PALMER'S Cocoa Butter Formula . tapi tak berkesempatan . ok ok . meh saya bercerita pasal benda alah nih meh .

actually before nih tak pernah pun tawu pasal PALMER'S Cocoa Butter Formula nih . yang saya tahu just Bio Oil . tu yang paling feymes la yang saya dengar . sememangnya saya mengalami masalah kulit . ouh memang tidak suka ! scar memang belambak surround me body . mimpi ngeri betul bagi seorang perempuan yang ade scar nih . i dunno why . kata bakal akak ipar saya "tengok jenis darah" . kalau darah jenis B memang feberet sang serangga nak kiss kiss nih . memang sah ! memang darah jenis B rasenya . so dah naseb memang sang serangga suka saya nak buat camne kan ? setiap kali pegi masuk hutan ade camp jangan harap la kaki tangan suci . siap muka pun kena geget ngan cik agas . cdeh betul T___T . puan emak pun dah bising asyik kalau balik rumah, scar bukan makin hilang tapi makin bertambah . sebelum nih dah terfikir nak pakai Bio Oil . tapi saya tengok member saya pakai macam same je takde perubahan pun . so hold lagi nak beli . saya sebelum nih pakai lotion Johnson Baby kaler biru aje tapi tak berkesan pun same je .

sehinggalah arituh ade chocolate fair kat midvalley tak ingat bila . then masuk masuk je dah ade booth PALMER'S nih . hengat PALMER'S nih jual chocolate jugak . rupenya jual minyak coklat je . cet ! tak dopek nak makan tester . tapi singgah jugakla melihatkan cik ziqah dan kakaknya dah masuk . macam macam produk ade . dari lotion, therapy oil, body scrub, scar serum, body gloss, etc etc. aku macam tak percaya je benda nih sebab aku memang tak pernah dengar , tapi setelah dipukau cik salesgirl terus macam nak ambik kan . ish memang senang terpengaruh betul ! lagipun masa tuh ade discount + gift . hehe . desebabkan cik salesgirl dah berjaya memukau cik hati, so terbeli lah PALMER'S Cocoa Butter Formula Skin Therapy Oil . kira nih standard Bio Oil la . cume ade formula++ i-dunno-whut-it-is . cik ziqah ngan cik kakaknya beli scar serum sebab die pun ade masalah kulit . tapi ciput jelaa masalahnya .


ok back to me story . nampak tak kat botol besar die punye specification die ? (click image tuk zoom ya) . tak nampak jugak ? ok specification die for scars escpecially lah kan, strech marks, dry and damaged skin, uneven skin tone, aging skin . see ! dengar macam "wow , banyaknye benefit die ! hey hey ! nak jugak !" ingredients PALMER'S Cocoa Butter Formula ? blended of cocoa butter, vitamin E, sesame oil, canola oil, roseship oil yang mane memang key ingredients for masalah masalah kulit yang dah disebut diatas . ape yang korang perlu buat just gentle on our skin je, pamper up with massage . more often at least 3 times daily . hah ! rajin kan la diri anda . memang confirm kulit uolsss selembut sentuhan bayi . wah !!! ouh ya ! apply kat muka pun boleh . tuh yang dibaca kat kotak tu . tapi saya tak sapu pun kat muka sebab muka dah berminyak takut bertambah berminyak pulak i dunno just my expectation je . abaikan .

more information about PALMER'S Cocoa Butter Formula or other product do come their website . click here for expressway !


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...