ean de gudgal

ean de gudgal

kawan kawan kite :D

Wednesday, March 9, 2011

short post !

hallu . hai guys ! kerja belambak so kena post entry marathon cket . skunk nih haku berada seorang diri di kelas . wahhhh !!!!!!!! memang tesangat awal pulak harini . tak nak jadi macam minggu sebelum nih yang aku miss kelas . overslept . naseb baek arituh cik ziqah sign attendance aku . kali nih aku pulak buat kerja jahat tuh . cik ziqah tak moh masuk kelas . so, kemungkinan aku kena sign attendance makcik sekor tuh . si dak temok tuh mawu ciapkan writing . tuh yang tak moh masuk kelas . even dok kelas nih just dengar presentation orang tapi we ols takleh buat kerja laen . tidur je boleh . aku pun tak siap jugak writing nih tapi takpela pegi jela kelas nih at least leh tanye soklan kat speaker yang present nanti . dapat tambah markah . hehe ~~

ok continue nak me assignment . bye :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...